هدف اصلی جشنواره رویش برندسازی شهر رشت در سطح ملی و بین المللی است

هدف اصلی جشنواره رویش برندسازی شهر رشت در سطح ملی و بین المللی است

شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه خلاقیت هندسی پذیر نیست، افزود: نگاه مجموعه مدیریت شهرداری رشت در خصوصبرگزاری جشنواره رویش در رشت آشنائی و شناخت شهروندان با ایده خوب و خلاقیت مثبت است.
77050930 85350672cdcbc 300x200 - هدف اصلی جشنواره رویش برندسازی شهر رشت در سطح ملی و بین المللی است

به گزارش خبر فوری رشت و به نقل ازایلنا از رشت، سید محمدعلی ثابت قدم در نشست هم اندیشی با اشاره به تاکید بر ضرورت ارتباطات بین المللی موجود در راستای تبادلات فرهنگی اذعان داشت: شهرداری رشت با تکیه بر رویکرد محله محوری اقدام به برقراری رویکردهای ارتباطی از طریق دو رکن رسانه و کارکرد مدیریت شهری نمود.
شهردار رشت با اشاره به فعالیت سرای محلات رشت اذعان داشت: شهروند با آموزش حقوق شهروندی مجاب به برقراری مشارکت اجتماعی خواهد شد.
وی با تاکید بر راه اندازی مرکز خلاقیت در شهر رشت افزود: امروز مرکز خلاقیت شهرداری رشت که برگرفته از سازمان بین الملی یونسکو است ایده های مبتنی بر نگاه خلاقانه شهروندان را گرفته و از آنها در راستای توسعه شهر گام بر می دارد.
ثابت قدم با بیان اینکه خلاقیت هندسی پذیر نیست یادآور شد: نگاه مجموعه مدیریت شهرداری رشت در خصوص برگزاری جشنواره رویش در رشت آشنائی شهروندان و شناخت شهروندان با ایده خوب و خلاقیت مثبت است.
شهردار رشت تصریح کرد: شهری که می خواهد مشارکت معنادار داشته باشد باید دارای شهروندانی خلاق و ایده پرداز باشد.
وی از آمادگی شهر رشت برای برگزاری جشنواره رویش در سال آتی خبرداد و اذعان داشت: نگاه شهرداری رشت در راستای جشنواره رویش، اخذ ایده از کف خیابان و ارائه آن به دانشجویان و نخبگان جهت پرورندان ایده است، لذا امید است با برگزاری جشنواره ها در شهر رشت به دید کلان جغرافیای در عرصه مشارکت اجتماعی دست یافت.
ثابت قدم هفته پژوهش را بهترین زمان برگزاری این جشنواره خواند و گفت : هدف اصلی در برگزاری جشنواره رویش در شهر رشت برند سازی این شهر در سطح ملی و بین المللی است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش موثر دانشجویان …